10 قانون بازاریابی با رسانههای اجتماعی
افزایش قدرت بازاریابی با رسانههای اجتماعی میتواند به شما کمک کند تا مخاطبان و مشتریان خود را به شدت افزایش دهید؛ اما شروع کار بدون تجربه یا بینش قبلی چالشبرانگیز است.
شناخت اصول بازاریابی رسانههای اجتماعی بسیار حیاتی است. استفاده از این 10 قانون به شما کمک میکند که از حداکثر کردن کیفیت تا افزایش مدخلهای داده آنلاین، مبنایی برای تقویت مشتریان، برند و مهمتر از همه نتیجه نهاییتان ایجاد کنید.
1. قانون گوش دادن
موفقیت در رسانههای اجتماعی و بازاریابی محتوا به گوش دادن بیشتر و سخن گفتن کمتر نیاز دارد. مطالب آنلاین مخاطبان هدف خود را بخوانید و به گفتگوهای آنها بپیوندید تا مطالب مهم برای آنها را بشناسید. تنها آنوقت است که میتوانید مطالبی را تهیه کرده و مباحثی را برانگیزید که به زندگی آنها ارزش بیشتری ببخشد نه اینکه آن را پیچیدهتر کند.
2. قانون تمرکز
در بازاریابی با رسانههای اجتماعی بهتر است کاری تخصصی انجام دهید تا اینکه آچار فرانسه باشید. یک رسانه اجتماعی متمرکز و یک استراتژی بازاریابی محتوای بسیار متمرکز که هدفش ایجاد برندی قوی است در مقایسه با استراتژی گستردهای که سعی میکند برای همه مردم همه چیز باشد، شانس بهتری برای موفقیت دارد.
3. قانون کیفیت
کیفیت بر کمیت ارجحیت دارد. بهتر است که 1000 مخاطب آنلاین داشته باشید که مطالبتان را میخوانند، آنها را به اشتراک میگذارند و با مخاطبان خود دربارهشان بحث میکنند، تا اینکه 10.000 مخاطب داشته باشید که پس از تماس اول با شما ناپدید میشوند.
4. قانون صبر
موفقیت در بازاریابی با رسانههای اجتماعی و بازاریابی محتوا یکشبه اتفاق نمیافتد؛ در حالیکه احتمال موفقیت سریع وجود دارد، اما احتمال موفقیت در طولانی مدت بسیار بیشتر است.
5. قانون اثر مرکب
اگر مطالبی جذاب و باکیفیت را منتشر کنید و تلاش کنید تا مخاطبان آنلاین خود را به پیروانی خوب تبدیل کنید، آنها نیز این مطالب را با مخاطبان خود در توئیتر، فیسبوک، لینکداین، وبلاگهای شخصی و غیره به اشتراک میگذارند
برای دسترسی به لینک های دانلود وارد حساب کابری خود شوید.
ورود به حسابگزارش خرابی لینک پسورد فایل : ندارد

دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.